Feedback Form
Testimonial pembeli : adilatudung




nie tudung yg sy beli kt adilatudung.kainnyer sgt lembut dan sejuk..sgt sesuai dipakai xkire laa ape2 mjlis.dan bila sy pakai ia mmg selesa dan tidak cerewet.dan yg penting sy nmpk comel=)




Saya Jaja.Baru-baru ni saya ditawarkan tudung oleh kenalan saya.Banyak tudung yang menambat hati saya.Pelbagai corak dan jenis tudung yang ditawarkan untuk saya.Antara salah satunya adalah seperti saya pakai nie.Comel x?Kain tudung yang lembut dan sejuk bila dipakai.terima kasih adilatudung...





Saya along dari kuala Terengganu.saya nak komenlah pasal tudung yang saya pakai ni.kain lembut,senang dipakai,selesa pulak tu.Berbeza tudung yang saya beli dulu tu.ssh.memakan masa bila saya nak pergi ke kerja.Bila saya beli tudung jenis ni,so skang nie saya xpayah dah susah nak ikat sana sini lagi...hehehe.. terima kasih.





Nama sya mashi.Kat atas nie adalah gambar saya.Tudung yang pakai ni namanya Sifon.Cantik tak?Kainnya cantik.warna pink pulak tu.my favourite colour.Senang nak dipakai.muahhhh adilatudung.





Sedondong tak tudung saya dengan baju yang dipakai? :P Mestilah sedondong kan. Tudung ni saya baru jerk beli minggu lepas..corak dia yang menawan dan jenis kain yang baik menarik perhatian saya. adilatudung the best!













Komen anda amat kami perlukan supaya pihak kami dapat mengenalpasti tudung yang dibeli memuaskan atau tidak. Matlamat kami adalah mengutamakan kehendak pelanggan dan memastikan pelanggan kami berpuas hati dengan layanan kami sepanjang memilih dan menempah tudung. Harap Maklum..


0 comments:

Blog Widget by LinkWithin